Bir Alman üretici, GAZelle NEXT araçlarına dayalı elektrikli araç üretimine başladı

23.09.2019.
Bir Alman üretici, GAZelle NEXT araçlarına dayalı elektrikli araç üretimine başladı
Bir Alman üretici, GAZelle NEXT araçlarına dayalı elektrikli araç üretimine başladı

Alman araç dönüştürücüsü Elektro-Fahrzeuge Stuttgart GmbH (EFA-S), Avrupa'da satış için GAZelle NEXT tabanlı elektrikli araç üretimine başladı. EFA-S, GAZelle Gorky Otomobil Fabrikası'ndan (GAZ) Next araçlarıni satın aldı ve üzerine elektrik motorları taktı. GAZelle NEXT tabanli, branda örtülü ilk modeller dünya prömiyerini Karlsruhe (Almanya) 'daki ticari araç fuarı NUFAM'da 26 - 29 Eylül 2019 tarihleri arasında kutlayacak. Arzın başlaması bu yılın dördüncü çeyreğinde gerçekleşecek.

GAZelle Next'e dayanan E35 elektrikli aracın temel avantajları - pazar standardının iki katı olan pil gücü ve 170 Wh / kg güç yoğunluğu sağlayan en yeni pil teknolojisi- düşük akü ağırlığına sahip mükemmel bir menzil sağlar, bu da daha yüksek taşıma yüklerinin taşınabileceği anlamına gelir.

“GAZ ile çalışmaktan çok memnunuz” diyor EFA-S'in COO'su Beutel, “araçları dayanıklılık, yüksek işlevsellik ve düşük satın alma maliyeti ile tanınıyor.”

GAZ Uluslararası Direktörü Leonid Dolgov, “EFA-S'nin elektrikli araçların üretimi ve tedariki için GAZelle Next'i seçmesinden memnunuz. Müşteri taleplerini mümkün olan en üst düzeyde karşılamak için EFA-S ile yakın işbirliği içindeyiz. Bu proje üzerinde müşterilerimizden, özellikle de Karlsruhe'deki otomobil fuarında, Avrupa'da satışlarını arttırmak için aldığımız geri bildirimlere dayanarak çalışmak istiyoruz ”dedi.

Standart taban aracı modellerin yanı sıra, EFA-S, ORTEN Elektrikli Kamyonlarla işbirliği içinde bireysel uygulamalar için müşteriye özel gövdeler üretecektir. “Müşterilerimize tek elden hizmet sunan en iyi çözümü sunmak istiyoruz. Aracı bir şirketten satın almak ve gövde çözümünü başka bir şirketten satın almak yerine, tek durak alışverişe odaklanıyoruz. Burada müşteri, EFA-S'den komple bir sistem satın alıyor: Hem ileri teknoloji hem de bireysel lojistik çözüm sunan çevre dostu bir araç. ”

Bireysel müşteri gereksinimlerinin dikkate alınması, pil ve sürücü gibi elektrikli araçların yapısı için geçerli değildir. “Felsefemize sadık kalacağız ve E35 ile müşterilere menzili ve taşıma yükü kullanım amacına göre uyarlanmış elektrikli araçlar sunacağız”, diye açıklıyor Bastian Beutel. “Araçların temel versiyonu, yaklaşık bir ton ve 200 kilometrelik bir taşıma yükü için tasarlandı. Şehir lojistiğindeki, toplumdaki ve esnaftaki birçok uygulama için bu oldukça yeterli. ”

EFA-S, bu amaçla seramik ayırıcılara sahip yeni nesil bir lityum demir fosfat pil kullanır (LFP). Nikel ve kobalt gerektirmeyen en yeni nesil, 170 Wh / kg güç yoğunluğuna sahiptir. “Bu, 120 Wh / kg'a ulaşan önceki nesilden yüzde 40 daha fazla.” EFA-S, LFP standardını sekiz yıldır çok başarılı bir şekilde kullanıyor ve Almanya'daki en yeni neslin ilk kullanıcılarından biri. “80 kWh pilimizle, şu anda elektrikli kamyonetler için standart olan pil gücünün iki katı sunuyoruz.”

Müşteri tarafından istenirse, EFA-S daha büyük piller takabilir. “Elektrikli mobil evler, kaldırma platformları ve 120 kWh ile 244 kWh arasında değişen tünel açma makineleri gibi pillerle ilgili deneyimlerimiz zaten var.” EFA-S elektrikli araçlari, çoğunluğu UPS tarafından işletilen parsel ve ekspres servisin zorlu dur-kalk ortamında olmak uzere toplamda beş milyon kilometreden fazla kullanıldı.



EFA-S hakkında (www.efa-s.de)

ElektroFahrzeuge Stuttgart GmbH (EFA-S) tamamen elektrikle çalışan kamyonların geliştirilmesi, dönüştürülmesi ve üretilmesinde uzmanlaşmıştır. Şirketin çoğunluğuna, 2016'dan beri Beijing Zhonghuan Yatırım Yönetimi Ltd. Şti. sahiptir. Otomotiv sektöründe uzmanlaşmış olan Çinli ortak, Pekin WKW Otomotiv Parçaları ve Wuzhoulong Motorları ve diğerlerinin ana hissedarlarindır. Pekin WKW, Alman / Çin ortak girişimlerinden ortaya çıkmistır; 8.000 çalışan istihdam etmekte ve Çin ve Avrupa'daki otomotiv üreticilerini tedarik etmektedir. Otobüs üreticisi Wuzhoulong Motors, dünya çapında 40'tan fazla ülkeye tedarik edilen ve yılda 30.000'e kadar otobüs üreten 10.000 çalışanı istihdam etmektedir. Wuzhoulong, özellikle hibrit ve tamamen elektrikli araçlar olan çevre dostu sürücülere sahip otobüslerde uzmanlaşmıştır.

Bugüne kadar EFA-S, içten yanmalı motorlara sahip yaklaşık 200 aracı çevre dostu elektrikli araçlara dönüştürmüştür ve bu alanda teknolojik bir lider olarak kabul edilmektedir. Daha 1990'da kurucu ortak Reinhardt Ritter, yeni bir VW Polo'yu direct fabrikadan çıkarıp yüksek voltajlı senkron motor sürüş teknolojisine dönüştürdü. EFA-S, en başından beri, tüm elektrikli sürücülerin en düşük enerji kaybına sahip yüksek verimli senkron motorlara yatırım yaptı.



Bu yüksek voltaj teknolojisi (800 V'a kadar) ve sürekli geliştirilmiş bir enerji yönetim sistemi ile birleştirerek, EFA-S araçları minimum güç tüketimi için maksimum kapasiteye ulaşır. Bu, şirketin 18 ton brüt ağırlığındaki yüksek bir yük kapasitesine sahip olan kamyonları  halihazırda egzoz gazsız elektrikli araçlarına dönüştürmesini sağladı. EFA-S, üreticilerden bağımsız olarak çalışır, çok çeşitli marka ve modellerde araçları dönüştürür. EFA-S dönüşüm konsepti, yeni araçların üretimi sırasında ve konvansiyonel sürüş sırasında oluşacak kirliliği en aza indirir. Kullanılmış araçların potansiyel kullanımlarını genişletir ve bu nedenle egzoz gazı emisyonu olmayan sessiz araçların ekonomik konuşlandırmasına yol açar. Dönüştürmek, benzer değerde yeni bir elektrikli araç satın almaktan daha ucuzdur.